martes, 29 de marzo de 2011

Avui va per tu. Avi

Avui va per tú. avi.

Perque ja fa uns anys que ens vas deixar pero encara moltes vegades vens a la meua ment, encara moltes vegades m'enrecordo de petits detalls que vaig aprendre de tú els quals eren molt importants per a mi. Perque sempre has estat un model a seguir per a qualsevol de nosaltres i el teu intent constant de superació dels problemes era i sempre ha estat increible.
Encara avui em venen moltes vegades a la ment aquelles tardes mirant el futbol, a la piscina jugant amb la pilota, o simplement el veure't dia si i dia també a la casa de Calafell assegut a la cadira llegint el sport o el periodico... allà et passaves hores i hores...
Junt amb tot això moltes vegades trobe a faltar que algún em vingui i hem digui "pixonet"... o la teva característica mala llet :P , o quan em posava la teua colonia :P ...
Sempre recordaré aquell dia que vas vindre i em vas donar tots els albums del barça que tenies que havies estat emplenant durant la teua vida i mentrestant em deies que volies que els guardara i li donés als meus fills... tranquil perque estàn en bones mans...
I ara estiguis on estiguis tens que tindre clarissim que aqui no t'olvidem... almenys jo no...
Per a mi sempre seràs un model de lluita i de lluita i de més lluita del qual vaig aprendre moltissim i que si les coses veus que set venen al damunt, l'únic que tens que fer es treure forçes de sota de les pedres i seguir lluitant per poder-te'n sortir, encara que hi ha vegades que es impossible.
Sempre et tindré com un model a seguir en la meua vida.

Sergi

No hay comentarios:

Publicar un comentario